Τα παρακάτω Benchmarks αφορούν παρόχους ηλεκτρικής ενέργειας και εμφανίζονται στα οργανικά ή διαφημιζόμενα αποτελέσματα της Google, την περίοδο της έρευνας.
ΠΕΡΙΟΔΟΣ: 1η Απριλίου - 30 Σεπτεμβρίου
Quantitative KPIs 1/4 - 30/9/2020
Monthly Visits | Avg Mobile Visitors | Page Speed |
34.000 | 54% | 36 |
Monthly Visits: Ο μέσος όρος των επισκεπτών στα websites παρόχων ενέργειας
Mobile Visitors: Το ποσοστό επισκέψεων από κινητά στα websites παρόχων ενέργειας
Mobile Speed Performance: Το Score επίδοσης σε κινητά σύμφωνα με το PageSpeed Insights της Google
Qualitative KPIs 1/4 - 30/9/2020
Avg Visit Duration | Avg Bounce Rate | Page Visit |
0:03:45 | 62% | 2.36 |
Avg. Visit Duration: Η μέση διάρκεια παραμονής στα websites παρόχων ενέργειας
Bounce Rate: Το ποσοστό άμεσης εγκατάλειψης στα websites παρόχων ενέργειας
Pages/Visit: Ο αριθμός σελίδων που είδε ο επισκέπτης στα websites παρόχων ενέργειας
Συμπεράσματα: Οι αναζητήσεις στο διαδίκτυο είναι κάθε χρόνο περισσότερες.
Η πλειοψηφία των επισκέψεων και των αναζητήσεων πραγματοποιούνται από Smartphones.
Οι επιδόσεις των ιστοσελίδων των παρόχων ηλεκτρικής ενέργειας στις Mobile συσκευές επιδέχονται μεγάλη βελτίωση τόσο από πλευράς ταχύτητας φόρτωσης όσο και γενικότερου UI/UX.
Γενικές Συμβουλές: Με δεδομένη την κατάσταση της αγοράς
Μια ιστοσελίδα παρόχων ενέργειας μπορεί να επηρεάσει το Lead Generation με 2 τρόπους:
Εντοπισμός και Προσέλκυση Δυνητικών Πελατών
Εμπειρία Επισκέπτη - UI/UX
Αν χρειάζεστε ειδικές συμβουλές για το πως μπορούν να αυξηθούν οι εκδηλώσεις ενδιαφέροντος στο δικό σας Lead Generation Website επικοινωνήστε μαζί μας!
+30 210 6149 884
marketing@protocol.gr
Λ. Ειρήνης 46, Πεύκη
Τ.Κ. 15121