Τα παρακάτω Benchmarks αφορούν παρόχους ηλεκτρικής ενέργειας οι οποίοι εμφανίζονται στα οργανικά ή διαφημιζόμενα αποτελέσματα της Google, την περίοδο της έρευνας.
ΠΕΡΙΟΔΟΣ: Q4 2020
Qualitative KPIs
Avg Visit Duration | Avg Bounce Rate | Page Visit |
2 min | 59% | 3 |
Avg. Visit Duration: Η μέση διάρκεια παραμονής στα websites παρόχων ενέργειας την περίοδο Q4 2020
Bounce Rate: Το ποσοστό άμεσης εγκατάλειψης στα websites παρόχων ενέργειας την περίοδο Q4 2020
Pages/Visit: Ο αριθμός σελίδων που είδε ο επισκέπτης στα websites των παρόχων ενέργειας την περίοδο Q4 2020
Quantitative KPIs
Monthly Visits | Avg Mobile Visitors | Mobile Speed Performance |
48.200 | 57% | 39/100 |
Monthly Visits: Ο μέσος όρος των επισκεπτών στα websites παρόχων ενέργειας το Q4 2020
Mobile Visitors: Το ποσοστό επισκέψεων από κινητά στα websites κατά την περίοδο του Q4 2020
Mobile Speed Performance: Το Score επίδοσης σε κινητά σύμφωνα με το PageSpeed Insights της Google
Συμπεράσματα: Οι αναζητήσεις στο διαδίκτυο για παρόχους ηλεκτρικής ενέργειας είναι κάθε χρόνο περισσότερες.
Η πλειοψηφία των επισκέψεων και των αναζητήσεων πραγματοποιούνται από Smartphones.
Οι επιδόσεις των ιστοσελίδων παρόχων ηλεκτρικής ενέργειας στις Mobile συσκευές επιδέχονται μεγάλη βελτίωση, τόσο από πλευράς ταχύτητας φόρτωσης, όσο και γενικότερου UI/UX.
Γενικές Συμβουλές: Με δεδομένη την κατάσταση της αγοράς, σε κάθε χρονική περίοδο μια ιστοσελίδα παρόχου ηλεκτρικής ενέργειας μπορεί να επηρεάσει το Lead Generation με 2 τρόπους:
Εντοπισμός και Προσέλκυση Δυνητικών Πελατών
Εμπειρία Επισκέπτη - UI/UX
Αν χρειάζεστε ειδικές συμβουλές για το πως μπορούν να αυξηθούν οι εκδηλώσεις ενδιαφέροντος στο δικό σας Lead Generation Website επικοινωνήστε μαζί μας!
+30 210 6149 884
marketing@protocol.gr
46 Irinis Ave, Pefki
ZC 15121