Industry Benchmarks 2020, Q4: Αθλητικά Ρούχα, Παπούτσια & Αξεσουάρ

Industry Benchmarks 2020, Q4: Αθλητικά Ρούχα, Παπούτσια & Αξεσουάρ

Τα παρακάτω Benchmarks αφορούν ηλεκτρονικά καταστήματα αθλητικών ρούχων, υποδημάτων και αξεσουάρ, που εμφανίζονταν στην 1η σελίδα αποτελεσμάτων της Google, είτε ως οργανικά είτε ως διαφημιζόμενα την περίοδο της έρευνας.

ΠΕΡΙΟΔΟΣ: Q4 2020

Qualitative KPIs

Avg. Visit Duration Bounce Rate Pages/Visit
3.49 min 45% 6

Avg.Visit Duration: Η μέση διάρκεια παραμονής στα ηλεκτρονικά καταστήματα αθλητικών ρούχων, υποδημάτων & αξεσουάρ το Q4 2020

Bounce Rate: Το ποσοστό άμεσης εγκατάλειψης στα ηλεκτρονικά καταστήματα αθλητικών ρούχων, υποδημάτων & αξεσουάρ το Q4 2020

Pages/Visit: Ο αριθμός σελίδων που είδε ο επισκέπτης στα eshops αθλητικών ρούχων, υποδημάτων & αξεσουάρ το Q4 2020

Quantitative KPI

Monthly Visits Mobile Visitors Mobile Speed Performance
120.000 60% 20/100

Monthly Visits: Ο μέσος όρος των επισκεπτών στα ηλεκτρονικά καταστήματα αθλητικών ρούχων, υποδημάτων & αξεσουάρ το Q4 2020

Mobile Visitors: Το ποσοστό επισκέψεων από κινητά στα e-shops αθλητικών ρούχων, υποδημάτων & αξεσουάρ το Q4 2020

Mobile Speed Performance: Το Score επίδοσης σε κινητά σύμφωνα με το PageSpeed Insights της Google

Συμπεράσματα:  Οι αναζητήσεις στο διαδίκτυο για αθλητικά ρούχα, παπούτσια και αξεσουάρ, είναι κάθε χρόνο περισσότερες. Το ίδιο συμβαίνει και με τα ηλεκτρονικά καταστήματα. Κάθε χρόνο και ιδιαίτερα μετά το Lockdown, αυξάνουν οι εμπορικές επιχειρήσεις που αναζητούν Online Πωλήσεις.   

Η πλειοψηφία των επισκέψεων και των παραγγελιών γίνονται από Smartphones.

Οι επιδόσεις των ηλεκτρονικών καταστημάτων αθλητικών ρούχων, υποδημάτων και αξεσουάρ στις Mobile συσκευές επιδέχονται μεγάλη βελτίωση, τόσο από πλευράς ταχύτητας φόρτωσης όσο και γενικότερου UI/UX.

Γενικές Συμβουλές: Με δεδομένη την κατάσταση της αγοράς σε κάθε χρονική περίοδο, κάθε eshop επιδιώκει μεγαλύτερο μερίδιο από τις online αγορές του κλάδου. 

Ένα e-shop μπορεί να επηρεάσει τις πωλήσεις του με 3 τρόπους:

1. Αγοραστική Εμπειρία - Shopping Experience - UI/UX

2. Εντοπισμός και Προσέλκυση Δυνητικών Πελατών

3. Αριθμός Επισκέψεων

Αν χρειάζεστε ειδικές συμβουλές για το πως μπορούν να αυξηθούν οι πωλήσεις στο δικό σας ηλεκτρονικό σας κατάστημα, επικοινωνήστε μαζί μας!

Επικοινωνια

Ονομα

website

email

Τηλεφωνο

Μηνυμα

contact captcha

Τηλεφωνο

+30 210 6149 884

E-mail

marketing@protocol.gr

Διευθυνση

Λ. Ειρήνης 46, Πεύκη
Τ.Κ. 15121