Αυτή η ιστοσελίδα χρησιμοποιεί cookies
Χρησιμοποιούμε cookies για την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων, την παροχή λειτουργιών κοινωνικών μέσων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Επιπλέον, μοιραζόμαστε πληροφορίες που αφορούν τον τρόπο που χρησιμοποιείτε τον ιστότοπό μας με συνεργάτες κοινωνικών μέσων, διαφήμισης και αναλύσεων, οι οποίοι ενδεχομένως να τις συνδυάσουν με άλλες πληροφορίες που τους έχετε παραχωρήσει ή τις οποίες έχουν συλλέξει σε σχέση με την από μέρους σας χρήση των υπηρεσιών τους. Αν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε την ιστοσελίδα μας, συναινείτε στη χρήση των cookies μας.

e-Commerce, Ελλάδα, Παιδικά Ρούχα

e-Commerce, Ελλάδα, Παιδικά Ρούχα

 

e-Commerce: Παιδικά Ρούχα 

ΚΛΑΔΟΣ: Τα παρακάτω Benchmarks αφορούν ηλεκτρονικά καταστήματα παιδικών ρούχων που εμφανίζονταν στην 1η σελίδα αποτελεσμάτων της Google είτε ως οργανικά είτε ως διαφημιζόμενα την περίοδο της έρευνας.

 

ΠΕΡΙΟΔΟΣ: 1η Μαρτίου - 30 Σεπτεμβρίου 2020

 

Qualitative KPIs

 

Avg. Visit Duration

Bounce Rate

Pages/Visit

6:02:28

36.95%

8.09

Avg. Visit Duration: Η μέση διάρκεια παραμονής στα ηλεκτρονικά καταστήματα παιδικών ρούχων 1/3 - 30/9 2020

Bounce Rate: Το ποσοστό άμεσης εγκατάλειψης στα ηλεκτρονικά καταστήματα παιδικών ρούχων 1/3 - 30/9 2020

Pages/Visit:    Ο αριθμός σελίδων που είδε ο επισκέπτης στα eshops παιδικών ρούχων 1/3 - 30/9 2020

 

Quantitative KPIs

 

Monthly Visits

Mobile Visitors

Mobile Speed Performance

424,495

63.67%

23 / 100

Monthly Visits:  Το σύνολο των επισκεπτών στα ηλεκτρονικά καταστήματα παιδικών ρούχων 1/3 - 30/9 2020

Mobile Visitors: Το ποσοστό επισκέψεων από κινητά στα e-shops παιδικών ρούχων 1/3 - 30/9 2020Mobile Speed Performance: Το Score επίδοσης σε κινητά σύμφωνα με το PageSpeed Insights της Google

 

 

Συμπεράσματα:  Οι αναζητήσεις στο διαδίκτυο για παιδικά ρούχα είναι κάθε χρόνο περισσότερες. Το ίδιο συμβαίνει και με τα ηλεκτρονικά καταστήματα, κάθε χρόνο και ιδιαίτερα μετά το Lockdown αυξάνουν οι εμπορικές επιχειρήσεις που αναζητούν Online Πωλήσεις.   

Η πλειοψηφία των επισκέψεων και των παραγγελιών γίνονται από Smartphones.

 

Οι επιδόσεις των ηλεκτρονικών καταστημάτων παιδικών ρούχων στις Mobile συσκευές επιδέχονται μεγάλη βελτίωση τόσο από πλευράς ταχύτητας φόρτωσης όσο και γενικότερου UI/UX.

 

Γενικές Συμβουλές: Με δεδομένη την κατάσταση της αγοράς σε κάθε χρονική περίοδο κάθε eshop επιδιώκει μεγαλύτερο μερίδιο από τις online αγορές του κλάδου. 

 

Ένα e-shop μπορεί να επηρεάσει τις πωλήσεις του με 3 τρόπους:

  1. Αγοραστική Εμπειρία - Shopping Experience - UI/UX

    • Εύκολη & γρήγορη πρόσβαση κινητά - Αποτέλεσμα σε 1 μήνα

    • Χρήσιμο & πειστικό περιεχόμενο - Αποτέλεσμα  σε 1-3 μήνες

    • Χτίσιμο εμπιστοσύνης -  Αποτέλεσμα σε 3 - 6 μήνες

  2. Εντοπισμός και Προσέλκυση Δυνητικών Πελατών

    • Διαφήμιση - Αποτέλεσμα  εντός 30 ημερών 

    • SEO - Αποτέλεσμα σε 6 - 12 μήνες 

    • Social Media - Αποτέλεσμα σε 3 - 6 μήνες

  3. Αριθμός Επισκέψεων

    • Διαφήμιση - Αποτέλεσμα  εντός 30 ημερών

    • SEO - Αποτέλεσμα σε 6 - 12 μήνες

    • Social Media - Αποτέλεσμα σε 3 - 6 μήνες
  •  

Αν χρειάζεστε ειδικές συμβουλές για το πως μπορούν να αυξηθούν οι πωλήσεις στο δικό σας ηλεκτρονικό κατάστημα επικοινωνήστε μαζί μας!

Επικοινωνια

Ονομα

website

email

Τηλεφωνο

Μηνυμα

contact captcha

Τηλεφωνο

+30 210 6149 884

E-mail

marketing@protocol.gr

Διευθυνση

Λ. Ειρήνης 46, Πεύκη
Τ.Κ. 15121